Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації за 2018 рік

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 29 січня, 24 липня та 15 жовтня 2018 року проведено наради, а також 15 лютого 2018 року відбулося засідання колегії, на яких, зокрема, розглядалися питання підбиття підсумків по роботі зі зверненнями громадян за звітні періоди та забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень, що надходять та надходитимуть до Департаменту.

    До Департаменту за 2018 рік надійшло 81 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (184) в 2 рази менше. Зменшення кількості звернень пов’язане зі збоями в роботі порталу «Екологічна мапа» Міністерства екології та природних ресурсів України.

     Із Адміністрації Президента України за 2018 рік надійшло 5 звернень, за 2017 рік – 14;

     із Секретаріату Кабінету Міністрів України надійшло 1 звернення, за аналогічний період 2017 року – 8;

    Апарату Верховної Ради України за 2018 рік надійшло 2 звернення та за аналогічний період 2017 року – 7;

    також до Департаменту за 2018 рік надійшло 5 депутатських звернень, та по 1 зверненню, направлених з Міністерства юстиції України, Генеральної прокуратури України та Мінприроди України.

     Повторних звернень до Департаменту протягом 2018 року не надходило, колективних – 23.

     Найбільше звернень громадян надійшло з м. Полтава, м. Кременчук та району, Глобинського району. По 4 звернення надійшло з м. Горішні Плавні, Миргородського та Карлівського районів.


    За 2018 рік найбільше звернень надійшло з таких питань:

    - екології та природних ресурсів – 69, з них:
- погіршення екологічної ситуації внаслідок діяльності промислових підприємств – 24;
- забруднення водойм, створення штучних дамб, ремонт шлюзів-регуляторів – 10;
- об’єктів та територій природно-заповідного фонду – 4;
- незаконні вирубка лісів, видобуток піску, ведення мисливського господарства – 5 та інші;
    - діяльності місцевих органів виконавчої влади - 4;
    - аграрної політики та земельних відносин – 4;
    - комунального господарства – 4.

    Директором та заступниками директора Департаменту впродовж 2018 року проведено 15 особистих прийоми громадян.

У Департаменті працює, відповідно до графіку „Пряма телефонна лінія” та “Гаряча телефонна лінія”.

Переважна більшість питань, порушених у зверненнях громадян, стосується діяльності промислових підприємств, будівництва свинокомплексів, підняття рівню води на поверхневих водоймах та руйнування берегової лінії, будівництва шлюзу-регулятора на р. Сула, розташування комплексу по переробці твердих побутових відходів без згоди місцевих мешканців, несанкціонованих вирубок дерев.

      За 2018 рік 6 звернень вирішено позитивно (2017 – 21), по 65 зверненням надані вичерпні роз’яснення заявникам по суті порушених питань (2017 рік – 152), 8 звернень виявилися поза межами компетенції Департаменту, станом на 04.01.2019 року 2 звернення громадян перебувають у роботі.

Звернення громадян, що надійшли із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглянуті своєчасно, заявникам надіслано обґрунтовані відповіді.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Тимчасово виконуючий обов`язки

директора Департаменту
О.П. Ткаченко


    

 

Попередня сторінка