Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації у І півріччі 2017 року

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах, колегіях. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 16 січня та 15 червня 2017 року проведено наради, на яких, зокрема, розглядалося питання про забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надходять та надходитимуть до Департаменту.

     До Департаменту за І півріччя 2017 року надійшло 103 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (75) на 28 більше.

     Із Адміністрації Президента України за І півріччя 2017 року надійшло до Департаменту 10 звернень, за І півріччя 2016 року – 3;

     із Секретаріату Кабінету Міністрів України – 4, за І півріччя 2016 року звернень не надходило;

     із Апарату Верховної Ради України – 1, за І півріччя 2016 року – 4;

     Повторних звернень до Департаменту протягом І півріччя 2017 року надійшло 34, колективних – 17.

     Найбільше звернень громадян надійшло з м. Полтава та Полтавського району – 19 та Кременчуцького району – 15 (за І півріччя 2016 року – м. Полтава – 12).


    За І півріччя 2017 року рік найбільше звернень надійшло з таких питань:

    - екології та природних ресурсів – 80;

    - комунального господарства – 23;

    Директором та заступниками директора Департаменту протягом І півріччя 2017 року проведено 13 особистих прийомів громадян.

У Департаменті працює, відповідно до графіку „Пряма телефонна лінія” та “Гаряча телефонна лінія”.

Переважна більшість питань, порушених у зверненнях громадян, стосується погіршення екологічної ситуації внаслідок будівництва нових об’єктів промисловості, несанкціонованих сміттєзвалищ, незаконної вирубки дерев, ведення мисливського господарства, виділення коштів з фонду охорони навколишнього природного середовища Полтавської області.

      У І півріччі 2017 року вирішено позитивно 10 звернень (І півріччя 2016 року – 0), по 69 зверненнях надані вичерпні роз’яснення заявникам по суті порушених питань (І півріччя 2016 року – 60), 5 звернень (І півріччя 2016 року – 12) виявилися поза межами компетенції Департаменту.

Звернення громадян, що надходитимуть із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглядатимуться своєчасно.

Стан роботи із зверненням громадян щокварталу розглядається на нараді у директора Департаменту.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту
Піддубний І.А.


    

 

Попередня сторінка