Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації за 2017 рік

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 16 січня, 15 червня, 24 липня та 20 грудня 2017 року проведено наради за підсумками роботи Департаменту зі зверненнями громадян, на яких, зокрема, розглядалося питання про забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надходять та надходитимуть до Департаменту.

     До Департаменту за 2017 рік надійшло 184 звернення громадян, що дещо більше ніж у 2016 році (162). Незначне збільшення кількості звернень пов`язане із введенням Мінприроди інтерактивної мапи несанкціонованих сміттєзвалищ, забрудненням атмосферного повітря промисловими викидами у м. Кременчук.

     Із Адміністрації Президента України за 2017 рік надійшло до Департаменту 14 звернень, за 2016 рік – 8;

     Секретаріату Кабінету Міністрів України – 8, за 2016 рік – 1 звернення;

     Апарату Верховної ради України – 7, за 2016 рік – 6;

     Міністерства екології та природних ресурсів України – 38;

     Повторних звернень до Департаменту протягом 2017 року надійшло 34, колективних – 30.

     Найбільше звернень громадян надійшло з м. Полтава та Полтавського району – 31 та Кременчуцького району – 34 (за 2016 рік – м. Полтава – 22), по 10-12 звернень надійшло з Кобеляцького та Глобинського районів.


    У 2017 році найбільше звернень надійшло з таких питань:

    - екології та природних ресурсів – 130, з них:
- погіршення екологічної ситуації внаслідок діяльності промислових підприємств – 20;
- об’єктів та територій природно-заповідного фонду – 16;
- забруднення водойм, створення штучних дамб, ремонт шлюзів-регуляторів – 11;
- незаконні вирубка лісів, видобуток піску, ведення мисливського господарства – 5;
- забруднення атмосферного повітря у м. Кременчук – 4 та інші;
    - комунального господарства (щодо ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ) – 44;
    - аграрної політики та земельних відносин – 6;
    - наукової діяльності – 2;
    - діяльності центральних органів виконавчої влади – 2.

    Директором та заступниками директора Департаменту протягом 2017 року проведено 24 особистих прийоми громадян.

У Департаменті працює, відповідно до графіку „Пряма телефонна лінія” та “Гаряча телефонна лінія”.

Переважна більшість питань, порушених у зверненнях громадян, стосується погіршення екологічної ситуації внаслідок забруднення атмосферного повітря промисловими викидами у м. Кременчук, погіршення екологічної ситуації у смт. Білики Кобеляцького району внаслідок діяльності ТОВ «Сільські традиції», ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, незаконної вирубки дерев та видобутку піску, ведення мисливського господарства, виділення коштів з фонду охорони навколишнього природного середовища Полтавської області.

      За 2017 рік вирішено позитивно 21 звернення (2016 рік – 5), по 152 зверненнях надані вичерпні роз’яснення заявникам по суті порушених питань (2016 рік – 112), 8 звернень (2016 рік – 20) виявилися поза межами компетенції Департаменту.

Звернення громадян, що надійшли із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглянуті своєчасно, заявникам надіслано обґрунтовані відповіді.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту
Піддубний І.А.


    

 

Попередня сторінка