Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації за І квартал 2018 року

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 29 січня 2018 року проведено нараду та 15 лютого 2018 року відбулося засідання колегії Департаменту, на яких, зокрема, розглядалися питання підбиття підсумків по роботі зі зверненнями громадян впродовж 2017 року та забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надходять та надходитимуть до Департаменту.

    До Департаменту за І квартал 2018 року надійшло 21 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (34) на 13 менше.

     Із Адміністрації Президента України за І квартал 2018 року надійшло 4 звернення, за І квартал 2017 року таких звернень не надходило;

     із Секретаріату Кабінету Міністрів України та Апарату Верховної Ради України за звітний період та аналогічний період 2017 року звернень не надходило.

     Повторних звернень до Департаменту протягом І кварталу 2018 року не надходило, колективних – 9.

     Найбільше звернень громадян надійшло з м. Карлівка – 4, по 2 звернення надійшло з Гадяцького, Кобеляцького, Оржицького районів області та м. Горішні Плавні.


    За І квартал 2018 року найбільше звернень надійшло з таких питань:

    - екології та природних ресурсів – 18, з них:
- погіршення екологічної ситуації внаслідок діяльності промислових підприємств – 9;
- забруднення водойм, створення штучних дамб, ремонт шлюзів-регуляторів – 4;
- об’єктів та територій природно-заповідного фонду – 2;
- незаконні вирубка лісів, видобуток піску, ведення мисливського господарства – 1 та інші;
    - діяльності місцевих органів виконавчої влади - 2;
    - аграрної політики та земельних відносин – 1.

    Директором та заступниками директора Департаменту протягом І кварталу 2018 року проведено 3 особистих прийоми громадян.

У Департаменті працює, відповідно до графіку „Пряма телефонна лінія” та “Гаряча телефонна лінія”.

Переважна більшість питань, порушених у зверненнях громадян, стосується діяльності промислових підприємств, будівництва шлюзу-регулятора на р. Сула, розташування комплексу по переробці твердих побутових відходів без згоди місцевих мешканців, несанкціонованих вирубок дерев.

      У І кварталі 2018 року по 17 зверненнях надані вичерпні роз’яснення заявникам по суті порушених питань (І квартал 2017 року – 20), станом на 04.04.2018 року 4 звернення громадян перебувають у роботі.

Звернення громадян, що надійшли із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглянуті своєчасно, заявникам надіслано обґрунтовані відповіді.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту
Піддубний І.А.


    

 

Попередня сторінка