Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації за І квартал 2019 року

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 21 січня 2019 року проведено нараду та 11 лютого 2019 року відбулося засідання колегії, на яких, зокрема, розглядалися питання підбиття підсумків по роботі зі зверненнями громадян впродовж 2018 року та забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень, що надходять та надходитимуть до Департаменту.

    До Департаменту за І квартал 2019 року надійшло 20 звернень громадян, що є однаковим у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року (21).

     Із Адміністрації Президента України за І квартал 2019 року надійшло 1 звернення, за І квартал 2018 року – 4;

     із Секретаріату Кабінету Міністрів України та Апарату Верховної Ради України за звітний період та аналогічний період 2018 року звернень не надходило.

    Також до Департаменту за звітний період надійшло по 1 зверненню від Народного Депутату України Кулініча О.І. та Міністерства екології та природних ресурсів України.

     Повторних звернень до Департаменту протягом І кварталу 2019 року не надходило, колективних – 3.

     Найбільше звернень громадян надійшло з Великобачанського району та м. Полтава.


    За І квартал 2019 року найбільше звернень надійшло з таких питань:

    - екології та природних ресурсів – 15, з них:
- фінансування заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища – 3
- об’єктів та територій природно-заповідного фонду – 3;
- погіршення екологічної ситуації внаслідок діяльності промислових підприємств – 2;
- забруднення водойм, будівництво в прибережній зоні – 2;
- ведення мисливського господарства – 1 та інші;
    - діяльності місцевих органів виконавчої влади - 1;
    - аграрної політики та земельних відносин – 1;
    - транспорту і зв’язку – 1;
    - комунального господарства – 1;
    - державного будівництва – 1.

    Директором та заступниками директора Департаменту протягом І кварталу 2019 року проведено 7 особистих прийоми громадян.

У Департаменті працює, відповідно до графіку „Пряма телефонна лінія” та “Гаряча телефонна лінія”.

Переважна більшість питань, порушених у зверненнях громадян, стосується розширення меж існуючих та створення нових об’єктів та територій природно-заповідного фонду та фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища.

      У І кварталі 2019 року по 16 зверненнях надані вичерпні роз’яснення заявникам по суті порушених питань (І квартал 2018 року – 17), 2 звернення вирішено позитивно (в І кварталі 2018 року – 0), станом на 03.04.2019 року 2 звернення громадян перебувають у роботі (по одному з них продовжено термін розгляду).

Звернення громадян, що надійшли із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглянуті своєчасно, заявникам надіслано обґрунтовані відповіді.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту
М.В. Брикульський


    

 

Попередня сторінка