Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації за 9 місяців 2018 року

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 р. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 29 січня та 24 липня 2018 року проведено наради та 15 лютого 2018 року відбулося засідання колегії, на яких, зокрема, розглядалися питання підбиття підсумків по роботі зі зверненнями громадян за звітні періоди та забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень, що надходять та надходитимуть до Департаменту.

    До Департаменту за 9 місяців 2018 року надійшло 65 звернень громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (147) в 2 рази менше.

     Із Адміністрації Президента України за 9 місяців 2018 року надійшло 1 звернення, за 9 місяців 2017 року – 10;

     із Секретаріату Кабінету Міністрів України звернень не надходило, за аналогічний період 2017 року – 4;

    Апарату Верховної Ради України за 9 місяців 2018 року надійшло 1 звернення та за аналогічний період 2017 року – 5.

     Повторних звернень до Департаменту протягом 9 місяців 2018 року не надходило, колективних – 20.

     Найбільше звернень громадян надійшло з м. Полтава, Глобинського та Карлівського районів.


    За 9 місяців 2018 року найбільше звернень надійшло з таких питань:

    - екології та природних ресурсів – 56, з них:
- погіршення екологічної ситуації внаслідок діяльності промислових підприємств – 20;
- забруднення водойм, створення штучних дамб, ремонт шлюзів-регуляторів – 9;
- об’єктів та територій природно-заповідного фонду – 3;
- незаконні вирубка лісів, видобуток піску, ведення мисливського господарства – 4 та інші;
    - діяльності місцевих органів виконавчої влади - 4;
    - аграрної політики та земельних відносин – 4;
    - комунального господарства – 1.

    Директором та заступниками директора Департаменту впродовж 9 місяців 2018 року проведено 11 особистих прийоми громадян.

У Департаменті працює, відповідно до графіку „Пряма телефонна лінія” та “Гаряча телефонна лінія”.

Переважна більшість питань, порушених у зверненнях громадян, стосується діяльності промислових підприємств, будівництва свинокомплексів, підняття рівню води на поверхневих водоймах та руйнування берегової лінії, будівництва шлюзу-регулятора на р. Сула, розташування комплексу по переробці твердих побутових відходів без згоди місцевих мешканців, несанкціонованих вирубок дерев.

      За 9 місяців 2018 року одне звернення вирішено позитивно (9 місяців 2017 – 3), по 53 зверненням надані вичерпні роз’яснення заявникам по суті порушених питань (9 місяців 2017 року – 97), 7 звернення виявилися поза межами компетенції Департаменту, станом на 02.10.2018 року 4 звернення громадян перебувають у роботі.

Звернення громадян, що надійшли із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглянуті своєчасно, заявникам надіслано обґрунтовані відповіді.

Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту
Піддубний І.А.


    

 

Попередня сторінка